Obowiązki pracodawcy, gdy pracownik ma konflikt z prawem

Sytuacje, w których nasz pracownik popada w konflikt z prawem nie są częste, niemniej jednak się zdarzają i warto być na nie przygotowanym. Rodzą one dla pracodawcy określone obowiązki, które – zależnie od konkretnego przypadku – mogą być związane m. in. z ustaleniem na nowo wymiaru przysługującego urlopu wypoczynkowego, czy obliczeniem wysokości wynagrodzenia z uwzględnieniem okresu niewykonywania pracy w czasie. Niekiedy pracodawca może być zobowiązany do potrącenia pracownikowi części wynagrodzenia na podstawie wyroku sądowego zasądzonej przez sąd.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Wynagrodzenia w twojej firmie
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Wynagrodzenia w twojej firmie

ZOBACZ OFERTĘ