Centralny rejestr umów w jednostkach samorządu terytorialnego dopiero od 1 stycznia 2023 r.

Marta Banach

Autor: Marta Banach

Dodano: 1 lipca 2022
Centralny rejestr umów w jednostkach samorządu terytorialnego dopiero od 1 stycznia 2023 r.

Już od 1 lipca 2022 r. jednostki sektora finansów publicznych miały publikować w centralnym rejestrze informacje o zawieranych umowach. Obowiązek ten ma zostać jednak przesunięty. Zmieni się też wartość umów podlegających publikacji. Takie zmiany zakłada poprawka wprowadzona do nowelizacji Polskiego Ładu. Sprawdź, jakie dane będzie zawierał centralny rejestr umów. Przekonaj się, jakie kary grożą za naruszenie obowiązków rejestrowania umów

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Poznaj pełne możliwości portalu!

Testuj Portal poradyplace.pl
przez 14 dni!

Przegląd najważniejszych zmian w dziedzinie wynagrodzeń w aspekcie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków.

Na Portalu poradyplace.pl znajdziesz:

  • odpowiedzi na pytania nadesłane do redakcji
  • bieżące zmiany w prawie i wyjaśnienia powstałych w związku z nimi problemami
  • projekty ważnych aktów prawnych z zakresu wynagrodzeń
  • wskazówki dotyczące naliczania ZUS, wynagrodzeń i podatków w płacach
  • aktualne wskaźniki i stawki
  • najnowsze orzecznictwo i wyjaśnienia urzędów
  • porady video, e-booki, kalkulatory
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Banach

Autor: Marta Banach

ekonomistka, certyfikowana księgowa posiadająca wieloletnie doświadczenie oraz szeroką wiedzę merytoryczną i praktyczną w obszarze finansów publicznych
Słowa kluczowe:
centralny rejestr umów

Skorzystaj z porad ekspertów

Sprawdź ekspertów serwisu »

Zobacz
Pokaż listę wydań »

Numer 355 I połowa kwietnia 2024 r.

Numer 355 I połowa kwietnia 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej

Składka wypadkowa po zmianach od 1 kwietnia 2024 r.