Zagadnienia ustalane w regulaminie pracy

Regulamin pracy tworzy się w głównej mierze na potrzeby danego pracodawcy. Musi on więc być dostosowany nie tylko do wymogów kodeksowych, ale przede wszystkim do potrzeb konkretnej firmy. Tworząc regulamin trzeba mieć zatem na uwadze najistotniejsze cechy firmy, dla której tworzony jest regulamin, a są to m.in.:

  • miejsca prowadzenia działalności i struktura organizacyjna,
  • branża,
  • szczególne uprawnienia (koncesje, licencje) wymagane do wykonywania działalności lub do wykonywania pracy,

Zupełnie inaczej bowiem ustalone będą zasady organizacji pracy i wyposażenia pracowników w firmie zajmującej się produkcją, a inaczej w przedsiębiorstwie handlowym czy u pracodawcy, którego przedmiotem działalności są usługi biurowe.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Wynagrodzenia w twojej firmie
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Wynagrodzenia w twojej firmie

ZOBACZ OFERTĘ