Czy regulamin wynagradzania może być częścią regulaminu pracy

Magdalena Z Skalska

Autor: Magdalena Z Skalska

Dodano: 9 maja 2023
Pytanie:

W organizacji jest więcej niż 20 pracowników. Mamy regulamin pracy, w którym występują również zapisy dotyczące wynagradzania itp. Czy w takim przypadku należy tworzyć regulaminu wynagradzania jako oddzielny dokument? Czy wszystkie zapisy dotyczące zatrudniania pracowników mogą być w jednym dokumencie regulamin pracy i wynagradzania? Czy już uchwalony regulamin pracy może zmienić nazwę na regulamin pracy i wynagradzania?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Poznaj pełne możliwości portalu!

Testuj Portal poradyplace.pl
przez 14 dni!

Przegląd najważniejszych zmian w dziedzinie wynagrodzeń w aspekcie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków.

Na Portalu poradyplace.pl znajdziesz:

  • odpowiedzi na pytania nadesłane do redakcji
  • bieżące zmiany w prawie i wyjaśnienia powstałych w związku z nimi problemami
  • projekty ważnych aktów prawnych z zakresu wynagrodzeń
  • wskazówki dotyczące naliczania ZUS, wynagrodzeń i podatków w płacach
  • aktualne wskaźniki i stawki
  • najnowsze orzecznictwo i wyjaśnienia urzędów
  • porady video, e-booki, kalkulatory
Uzyskaj dostęp »

Jeśli posiadasz konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Magdalena Z Skalska

Autor: Magdalena Z Skalska

Specjalista z zakresu kadr, płac i ubezpieczeń społecznych, autorka książek i licznych publikacji w tej dziedzinie. Współpracuje z różnymi branżowymi serwisami i czasopismami. Prowadzi szkolenia organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Słowa kluczowe:
regulamin wynagradzania

Skorzystaj z porad ekspertów

Sprawdź ekspertów serwisu »

Zobacz
Pokaż listę wydań »

Numer 358 I połowa maja 2024 r.

Numer 358 I połowa maja 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej

Wynagrodzenia pracowników samorządowych 2024 w pytaniach i odpowiedziach